09 August 2010

weeee(^^,)ken tiga

malam tu pulak..pas kemas bilik aku y penuh habuk drill,kitorg g jalan2 temenung gosip2 kat taman klcc..wallawey..memang takde keje betol nih..ha..masing2 meroyan nak jalan..duk lepak situ suda..

klcc tower in nite mode..
tuk tatapan misskay yang jaoh tecampak d KB..
dari kakak mu yang agak kijam..muahaha!


kalau masuk neh..confirm aku soping..huhu (^^')


nampak tak aku ngan ina???aku taktau la ape motif mekhar amik pic nih..dia nak amik isetan tu ke pic kitorg ke bliau nak masuk dalam kolam tapi malu2jamban nak tejun sendiri..tapi memang dengkiss la mamat nih..saje nak sabotaj pic kitorg!aku sabotaj wse ko kanggggg...



2 comments:

narila ila said...

hohoho sempat ko masukkan nm aku eh...
cet cet cet!!!! nk g klcc gak!!

ain said...

hohoho..sile jeles! :p
tgu ko balik cni la br aku bwk g sane..