10 August 2010

malam semalam

aku suke tengok tv ari isnin..sebab ade program feberet aku..
mule2 tengok epilog syurga chenta..comel kan bdk kecik tu..
pastu sambung nengok so you think you can dance season 5..walaupon ulangan mokcik tetap setia nak tengok..choreography mia michaels memang terrrbaek la!haha..


pas abes sytycd sambung csi:ny pulak..same time pulak ngan cite korea aku..alahaiii..iklan je aku tukar chanel..asal tukar chanel bile iklan..keje tukar2 chanel jelah!last2 aku yang pening..hahaha..tros aku masuk tdo..abess cite!

eddie cahil~~

drama korea..i'm sam(teacher)
but i do hate them sam i mean..

:: earth hour ::
everyday is earth hour..ha..
kul 9 rumah aku da padam lampu..
tapi tup lampu jelah..tv terpasang jgk.. :p

3 comments:

Unknown said...

ooo..ko suke eddie cahil ek??? same pulak ngn aku! wakakak

ain said...

wahahah..encem tapi sayang mamat nih gay..adeh...gay tak gay aku tetap suke bliau jgk!haha.. :p

Unknown said...

gay pun gay la yang oi!! janjo ensem! wakakakak