03 August 2010

wahhh rajin gitu..

hambek nih..skali aku update macam2 aku nak taruk..he..
pekes..sbb aku da boring layan fb..
br la tehegeh update blog..
sile segan ngan diri sendiri yek!
nah ni buah tangan drp jb..
buat sendiri okeh!

:: apple crumble ::

tangan xseni gini ler jadi nye..sampai nak cair eskim..wakaka!
buruk je rupe tapi sedap!

ayah aku yang jakun2 xreti makan dessert pon tambah byk kali..
balik aritu aku bawak kan woopie pie..
ayah makan muke kerut2..
eee2 ape ni2..cet!

1st time buat jadi..suke2.. ^^
tapi next time nak buat (ade ke next time..huhu..)
topping crumble dia kene kurang kan gule..
manisss oi..tp atok aku suke jek..ye ar dia mmg suke manis..
skian saje melaporkan..ha.. =p



2 comments:

anis said...

dik.. cam sedap je.. apa ni?

ain said...

apple crumble!memang sedap..lg makan ngan eskim..he..