04 May 2009

percaye tak korang

cuti 3 ari yang br nih aku tak balik jb!!betul o0o..xde de aku main2..aku sendiri pun rase cam xcaye je cuti2 pjg gini aku xbalik sbb aku kan homesick!asal ade cuti pjg(cuti sabtu ahad pon) je balik jb..1st time ni sepanjang aku keje kt cini,aku xbalik jb bile ade cuti panjang..huhu..rase len giler..taktau nak decribe camne..kang salah decribe jadik len pulak dah..hengat aku sesaje ke xnak balik..huhu idak ler aku sebengong gitu..aku xbalik coz aku sibuk pindah rumah..huhu..pindah rumah bukan la sesuatu yang mudah..remeh!sume nak kene pack2 bungkus2 berkotak2..beg baju kurung+tshirt je dh 6 beg troli okeh!beg beso2 gaban plak tu..tu pun pueh la eden duk gulung bj/tshirt, kalau x buat gitu mau nye 10 beg troli tu..huhu haru tul..tp part y paling best mak ngan akak aku pon datang tolong aku pindah!!huhu terharunye..jauh2 datang nak tolong aku pindah..macam2 tau je dak2 rumah aku (ex skang nih) xmembantu haram satu hape..sedih tp nak camne..mak pak dia xajar makne peribahase 'org berbudi kite berbahase'..bukan harapkan balasan okeh!len tu..xphm tp skang ni aku tau la sape kawan sape pure kawan<--ade ke??lalala~~ khamis malam tu gak family aku dah sampai..tros g kuaters n tdo sane..best!jumaat pg2 bgn g sarap tros p rmh sewa pack2 tepon lori sewa diorg angkat barang kitorg tgk kn je..yelah dh upah rm150 haros la en lori tu y buat tu sume..kul 10lbh rmh sudah clear!hahaha..tu la korg jaat ngn aku kan aku dah angkut sume barang..then blah menuju ke p18 plak..satu keje lagik..en lori dah punggah2 brg make kitorg jgk kene kemas balik..huhu..xbrape nk penat la ari tu..coz separuh daripadanye dah gune man energy tuk pindah2 kn brg..so tggl y minor tuk kitorg settle kn..mlm tu jgk la akak balik jb coz sabtu tu abg ipar aku kene keje..tinggal la aku ngan mak..huhu tetap suke okeh!sabtu plak dlm tengahari gitu aku bawak mak g seremban tuk bli tket dia balik esok n gi rumah makcik(adik mak aku) kt seremban 2..ptg balik tros(huhu angkut yaya ajak dia tdo rmh aku..blh tolong hanger bj2 aku..lalala~~) g rmh sewa(ex sudah) pulang beg troli n selepas menulis karang jiwe kacau sebanyak 3pages(dpn blakang okkk) n balik rumah..pas maghrib kuar pulak nk amik adik ex aku..dia nak tdo rmh aku coz ahad pg tu dia nk minx tolong anta kn g jpa(kusus semggu kt tganu) kete myvi,abg dia dh amik bwk balik jb..hampess!nak g jmpe dak2 myvic la tu..ahad tu cam aku ckp td aku p anta iza then balik rmh sarap ngn mak aku n yaya tros g sbn anta mak aku pulak..tket dia kul 10.30pagi..tu je tggal..time len sume dh sold out..huhu..xpat nk manje2 lame ckit..pas mak aku slamat nek bus, aku idak ler tros balik..hehehe..awl lagik tu..klu 11 pn blom..pe lagik aku meronggeng la ngn yaya kt JJ..ehehe..dpt la bli pape tuk rmh aku..then sepupu aku y len dtg..kitorg lps men boling..lpk nye rmai y men boling 2org je..hampess tul..haha..mmg happening kuar ngn sepupu2 aku..huhu best ke..erk..aku la paling tua antare korg okeh..adoiyai..pastu lpk2 rmh makcik ptg tu br ansur balik..pnt dowh..rmh xkemas lagik..huhu..sblum balik singgah jmpe ehem ehem..he..ajak cekgu teman aku g mkn..almaklumlah rumah aku lum ade gas lagik..then tros balik!seeeeeee..pack jgk kn cuti2 aku kali nih..penat gilos..sekian sj karangan jiwe kaco aku tuk kali nih..ni pn membebel coz pic aku xbyk amik..malas!

















No comments: