06 May 2009

Hampeh Hampagas

dah 6 ari aku duk kuarters..baru skang aku tau awat la tempat sidai baju aku asek kotor daki2 itam..nak kate ujan idak le ujan pon..nak sedap kan ati yang sudah bengang aku pon pk la tempias air rumah atas gamaknye..huhu..rupe-rupenye!!ini haaaa..!


ade saluran air xde penutup!tepon opit mantainance asek enggage memanjang..nak g opit dia taktau ler bile..ade gak aku panjat p betulkan sendirik!huhu.. seb baik y kuar air basuh baju..klu di buatnye saluran air *&#(*^ eee xsangg0p aku imagine camtuh..eeeeee wek!



dah ar xnak cakap pape..tengah sedih plus bengang..






2 comments:

Cik Noor said...

tapi betul ker saluran air basuh baju tu.. baik cino chekk bebetul.. takut terkena ai tuttttt

anis said...

ecah...

buat report online kat web bph...
cepat sket dia punye tindakan.. k anis dah x call dah.. report online je...