07 May 2009

PaPan Putih

lame giler aku nak amik mood bersihkan whiteboard nih..rase cam dari tahun lepas je..nawaitu asek terpostponed saje dek vitamen M aku ter'over dos..whiteboard ni boleh je padam pakai pemadam dia tapiii aku yang tergedik nk tampal tepek riben la hape..pastu doublesided tape tu xmau tanggal..aaaaaaaaaaaaaa tension..dah comot2 di buat nye..tenyeh2 ngn losen la ngn minyak cap kapak la gune rules..haram xjln..akhirnyeee thinner gak kne pakai..nak beli aku xtau camne rupe dia..last2 aku gune teknik gediks ku minx kt encik khairyazlin<--beliau sangat xsuke saye gelarkan beliau as cekgu kt blog or pada kawan2 sy mahupun family sy..terase skema la tu..wakaka!!erm skema ler sangat..lalala~~ jadik arini saye dengan rajinnye datang keje bawak thinner bawak kain bawak glove okk!dah aku pulak yang terskema..adoii..tapi mood rajin datang hanye semasa lunch..ngeee..nilah hasilnye..

nak enterprem jugak

yeay yeayyyyyyyy (ala2 bandi kumpulan amuk)

sebelum (dah buat2 baru amik pic..aiseh..)

selepas..stiker2 tu aku dah cabot coz dah terkena thinner..comot!dapat selamat kan dua tu je..tapi jap lagik aku akan tanggalkan dikau..





No comments: