22 September 2015

8 Zulhijjah = 1 tahun

Selamat Ulang Tahun Kelahiran untuk anak mama!
Nur Arfa Jasmin binti Khairulazwan
dah setahun dah anak mama ni
kalau ikut perkiraan kalendar islam lah..
hai cepatnya masa berlalu

arfa's 1 year old in hijrah calendar 


my arfa
mama loves you arfa!

gile ko tak sayang anak??!!mestilah sayang..sayang sangat ni..


ok bye..

haha..

dari pagi aku nak buat entry ni
asyik la tertangguh
kerja duk datang tak henti
pastu nak type balik dah lupa apa nak tulis
#sadisssss

almaklumlah esok dah ramai mula bercuti
raya aji kan
aku tak amik cuti extra pun
baki cuti tinggal 7 hari 
wuuu
hujung2 tahun ramai cousin aku nak kahwin
kena cuti tu..kenaaaa..
kang tak cuti kanggg..panjang muncung 

pastu....

sebenarnya aku nak tulis ala-ala jiwang2 nak tuju khas kat anak aku
tapi alaaa geli2jeli pulak nak tulis kat sini
hehehe
bukan diri aku sangat
hahaha..sengalnya! -__-
i iz tak reti la nak ayat2 bermadah berhelah ni
seriousss tak reti 


aku bagitau kat wan nak tulis macam ni macam ni..bermadah2..eeee wan gelak besar okeh!ampesss laki aku..

tapi tapi tapiii
deep2 in my heart 
aku nak cakap 
mama sayang anak mama
mama sangat2 bersyukur & berterima kasih kepada Allah swt atas kurniaanNya
mama akan jaga dan lindungi amanah yang Allah telah rezeki kan kepada mama iaitu anak mama, Nur Arfa Jasmin dengan sebaik2nya


hehe..jiwe2 tak..auww malu kiteww

k tata!



1 comment:

Monamie said...

aum arfa comel! selamat 1 tahun Arfa Comel!