19 November 2012

kau ingat aku tak dengar..kah!


tarikh kejadian : 14hb..baru je ni..

mase kejadian : rabu malam kames..ngah tengok tv..

tempat kejadian : tempat tergolek2 depan tv kuates gomen presint lapanbolas..

kejadian:
kat rumah time tu ade aku dengan dak ina je..duk la layan aku layan movie 'brave' kat astro best..ekh ke astro first..ah tak kasihlah..borak-borak la memacam..almaklumlah susah gile aku nak jumpe dak ina lately ni kan..sekali jumpe tu macam-macam cite lah keluar..ngah borak-borak, ina tanye aku ni...

ina : mek, ko tak jalan-jalan survey gelang ke..

aku : gelang amende mek..

ina : gelanggggg..nikah nanti nak putus (diam 2second!samb. cakap) batal air sembahyang..

aku : ape ina?!ulang balik..putus?!!ko ingat aku tak dengar ekh ko cakap ape tadi..kah!kah!kah!kah!

ina : haha!tu yang aku stop jap..lain macam je putus air sembahyang..hehe..

aku : hahahahahahahahahahahahaha!

ina : (sengih kepasrahan) #redha


kalau ina tak sound aku pasal gelang ni confirm aku dah lupe..lameee dah aku tak survey..mane tak nye..last aku ajak pegi aku yang stess..stress sebab nak bawak snowhite masuk kedai emas..cam nak bawak budak kecik jumpe dentist..stresss mak!aku masuk situ dia gi tarik bahu aku u turn tempat lain..kejam gile weh..aku buat taktik himpit tolak dia masuk kedai emas dia duk kaku kan badan..dah bertolak-tolak depan kedai tu.. -_______- kalau takde orang mau aku dah wrestling dengan dia tengah jalan tu jugak..susah gile..cube masuk butik polo..tak sampai 20 minit aku tengok dia dah tercongok depan kaunter nak bayar tshirt..harge pun boleh tahan la kan..tshirt aku pun tak sampai ratus-ratus..stendet kitchen esprit pasar tani jekk..kang sok luse pi tempat lain jumpe kedai polo lagi.. #kedaiwajibsinggah ..ekhhh beli seluar pulakk..siap offer nak tak nak tak..boleh?!aku rase cukup 5 lai baju polo dia boleh dapat gelang aku kot..wuuu.. #redhoooooooooo


No comments: