28 November 2012

annyah


hello peeps!pekabo sume?huarghhh..aku??!aku ngantuk nih..

baru settle transfer gambo dalam pc..sempat edit gambo ni je..asal edit gambo ni je aku menguap..tengok je gambo ni aku nguap..aku menguap je tengok gambo nih..sampai ke sudah keje mengedit gambo yang lain tak jalan..jadi mari kite sesame menguap..huhu..

si debab bile dah bosan tahap gaban

makin debab kan aku..aku taktaulah..makin nak tempah baju makin menjadik debab nih..stress!btw, minggu ni mak aku n anak-anak buah aku ade kat rumah aku..syorga!!ari-ari mak masak..pegi keje bawak bekal brekpes..wuuu..peluang yang jarang gile aku boleh dapat..bile ade cuti skola je boleh dapat..ni aku ngah siap gi keje, murniarissa dah bangun..buat suare comel melampau..annyahh (trying to say mak ngah in her pelat)../eeee rase cam taknak gi keje okeh.. pakkkal je cuti guwa tinggal ciput..pakkkal je tahun depan guwa banyak nak pakai cuti..kalau tak seminggu ni guwa cuti bergolek-golek tergolek-golek berjalan-jalan berswimming bersame dengan derang..huhu..tak boleh nak cuti takpelah..alternatif lain, haruslah seminggu ni 5.30pm sharp guwa dah terpacak kat mesin punchcard..hohoho..oh lupe plak..bukan mak ngan anak buah aku je ade kat sini..makcik aku ngan anak dia dak ika (kazen aku) pun ade kat sini..superrrb best!!okeh lah..till nextime aku story mory pasal derang kat sini..tu pun kalau aku tak menguap melampau lah..ngeeee..



1 comment:

Monamie said...

Hoih! kakmona pon sama naik rasa nak menguap tengok pic hang weih! hish..