30 July 2012

pure fruit juice in jb


ai korang..pose tak arini?! / fufufu...

aku???

aku masih berpuase walaupun tadi hampir-hampir jekkk iols taknak pose..tapi mujur mampu bertahan lagi..

kisahnyeeee waktu buke semalam la..aku amik bihun goreng je..kang aku makan nasi takut mengantuk pulak nak drive balik putrajaya..so makan jelah bihun..sampai putrajaya nanti sahur la nasik..non adooo!kul 8lebih aku gerak dari kulai sampai putrajaya kul 1..jem hokeh!letih iolss..sampai rumah mandi ala kadoo iron baju minum air suam tros tdo..siyes tak larat aihhh nak sahur..tu pun mase iron mate aku dah terkatup2..menguap toksah cakap la..bantal tu dah memanggil-manggil suh tido..

actually weekend tulah aku balik for shopping barang raye..pasni ujung nak raye baru balik..alhamdulilah part mak pak n atok aku dah settlekan..separuh lega..tinggal cari barang aku ngan adik aku jelah..tu nanti-nanti boleh cari kat cni..tahun idak le aku beriya nak beraye..infact raye ke 3 aku dah balik putrajaya n sok nye masuk keje..sadiss tak..tapi tak sesadis cite adik aku..raye ke 2 dah kene keje..hehe..seb baik dia masuk keje kul 3pm so pagi tu so sempat la beraye makan ketupat kat muar koman satu dua rumah sedare pastu zasss pecut straight gi keje..

dah alang-alang berjalan beli barang raye, on the way nak balik buke kat rumah haruslah menyinggah bazar ramadhan area rumah lame kitorg kat taman tun aminah..rumah tmn tun aku dulu, betul-betulllllll depan ngan bazar ramadhan..almaklumlah depan rumah aku ni jalan utama kan..huhu..meriah oi!n ofcos jammed la kan..nak buat camne..mane-mane bazar pon sesak jammed watttt..kire normal la tu..takyah nak bingit bengang meroyan..nak meroyan sile masuk utan..

dannnn inilah yang dicari-cari........
| mansor corner |
alwajibun tapau semua jenis air di sini!


nilah warung cik mansur n cik lis aku..cik lis ni adik mak aji..dolu-dolu la kan time bulan pose..pas skola aku duk tolong makcik aku kat bazar..seronok hoih!ramai orang beli tak menang tangan..time tu memang semangat gile nak niage..tak seronok time ari ujan sebab orang kurang beli air sejuk-sejuk nih..he..air-air yang pakcik aku jual ni memang original buah fresh dia blend buat air..takde de campur perisa perase pewarna..except air gule la kan..kalau kau beli air durian belande dia...terase isi-isi dia..sebab dia blend kasar-kasar so that kau boleh enjoiceee the buah the durian the belanda..memang puas ati la..air mangge pun gitu..kalau tengok live depan-depan balang air tu memang kau nampak isi buah mangge..

sekarang ni bisnes derang dah makin maju..dulu 3 balang je..sekarang berbalang-balang..dulu air tebu, air mate kucing, air kelape..sekarang more variety..ade honeydew, ade mangga, ade bandung soda laici, ade jambu batu..yang air jambu batu ni siap tabur asam serbuk weh..family kitorg kalau buat kenduri memang cik mansur nilah yang buat air..lincinnnnnnn..sape kate nak minum pas kenduri, hmm memang tak dapat la..abisss..

weekend tu aku pegi, makcik aku baru sampai tapi orang dah ramai tunggu nak beli air..dengan aku-aku skali kene tolong dia bukak warung..tapi takde hal la..memang aku sukeeee sangat nak tolong.. :) best meniage ni!best besttttsstt!




No comments: