27 July 2012

puasa sudah


Hi peps!

hari ni dah masuk 7hari umat islam berpuase kan..alhamdulilah aku dapat puase penuh setakat ni dan merase lebih kenikmatannya berbanding tahun sebelumnya..1st puase tu ari family aku sume ade kat sini..yang aku dengan adik ni punye la meroyan duduk sini, dah excited nak balik nak sambut puase kat kampung..tapi derang pulak excited nak datang sini...especially anak-anak buah aku la kan..suke nauuu nak berjalan..

puase kali ni aku rase kejap..kejap je dah seminggu puase..n satu ape pun aku tak beli lagi..indeed puase tahun ni aku sibuk sikit..raye nanti lagiii iols sibuk uols.. -____-' tapi kite kasi redah jelah..semoga segalenye dipermudahkan..

apepun aku plan nak mintak permission boz nak keje halfday arini..sebab aku nak gerak balik jb!!aku target dapat bukak puase kat rumah..tapi mane la boz ni..tak abis lagi ke meeting nye..aku dah tak sabar nak balik jb nih..nak jumpe dak arissa..geram!sekarang dah pandai n suke sangat orang amik gambar dia..tu ari buke puase ade la kitorang beli mee goreng..mee tu pedas ok..dia makan..memang dia tau mee tu pedas..tapi duk makan jugak..tahan pedas betul!tapi sikit jelah bagi pastu bagi dia makan makanan yang lain..

| mukesss tak bersalah |
| budak ni gi celop tangan dia yang penuh minyak-minyak makan mee dalam air longan aku sebab nak kan buah longan..mak ngah tak sempat nak rase tau..kesabaran jelah.. T_____T |




No comments: