12 October 2009

naik thomas

di pagi hari jumaat yang sempoi..aku telah memenuhi hasrat mak aku nak naik tren..ehehe..tinggal ayah aku je xmerase naik tren..huhu..xpe ayah, nextime ain bawak ayah plak ek! :p
to misskay..sile jeles!!wakakaka(gelak jaat)!!
naik tren jalan2 kl sentral je..coz ptg tu dah nak balik jb..xcukup mase nak jelajah kl..haha..aku tahu abis plak jalan kl !ahaha..

senyuman yang xboleh nak di cover2..melihat atok aku yang sedang jiwe kacau pening memikirkan kemane cucu2 dia nak bawak dia pasni..


anak2 buah aku yang xmakan saman!excited tgk tren benti..n muke takut gile bile erl express lalu ngn laju tahap dewa depan diorang..hahaha..


tecapai gak hasrat mak aku nak nek tren..ehehe..nenek aku yang segan2 harems nk tgk camera..cet!


ofcozz la ade pic aku n anak2 buah aku yang notty..tu tu tgk murniamira..suke sangat ngange beso2..tp klu suh makan xnak ngange beso2 camni pulak..eeee!bley tcekik darah mak ngah nak suh ko makan okeh!


korang men larik2 cam ni rumah korang ekh..adoiii..


sangat puas ati dapat gembirakan hati orang tersayang..
tapi hati aku.................................................

sight!

No comments: