06 October 2009

kenape?!!!

kenape aku malas giler nak update blog nih..aku rase nak delete je blog nih..huhu..tapi kang sume bende kene block xde tempat lak aku nak merapu..haha..

raye dah separuh bulan, aku baru hegeh2 nak letak pic..haha..tu la diri aku yang sebenar nye kot..malas!haha...(kenape aku bangge bile kate diri sendiri malas!)


wit moi akak..1st day pose otw g masjid india for rayer soping..huhu..
buruks gile muke memasing2!


akak n abg zam(abg ipo)..memang patut pon korang kawen..2-2 sengal!haha..


wit murniamira on 1st day raye..muke kekenyangan..tapi time ni aku ade mslh penghadaman..asal mkn je muntah balik..mkn2 muntah..spoil tol!xbley mkn byk..kang kuar balik..rugi2..


ni pic raye ke-2..beraye di felda taib andak kulaifornia!ngeee~~sile tgk muke anak sedare aku yang kecik tu..tu murnialia..tu muke dia time sentap..hobi dia sentap xtentu pasal..jalan2 sentap ramai org je sentap duk rmh lagik la sentap..msuk kete je dia xsentap..bley pulak ko gelak2 sukesuki men2 lagik..


abaikan makhluk biru kt blakang sayer tu..nyibukk je..haha..


wit moi beluv sis..kenangan klu ko tgk pic ni tau!kenangan ko rambut panjang..wakaka!


wit ika(anak makcik aku)..tgk2 tgk tu..tangan sapekah itew?!buat spoil pic je..hampeh tol abg ipo aku..dengkissss la tu..haha..


wit our beluv ayah!aku rase aku sangat serabai time nih..sbb aku ready lagik..huahuahua..


pose yang sunggoh poyo skali..wakaka!


ila, ayah, mak & moi!cayang korang!



moi family & moi aunty family..atok aku ni spoil la..ngah amik pic time la dia nk betul2 kan spec la kaen la tudung la..huhu..tahun ni cik kam(adik mak aku) beraye kat cni..yelah atok n nenek blah mak aku kan 2-2 dah takde..n mak aku plak yang sulung, derang beraye lah ngan kitorg..best2!aku suke!makcik feberet aku!


sopan nye ko duduk..besimpoh gitu..comel kan...tengok pulak makcik dia sape..hahaha..


raye ke-3 baru balik muo..raye sakan dr pg sampai ptg..muke pon dah mcm org minyak!


ila, murniamira, moi & murnialia


kueh tu orang suh makan..yang korang buat menare apsal..


yeah!bejaya!!gigih tul ank sedare aku yang kecik nih..xkisah la dek oi..janji ko xsentap okeh..ngeee..ni klu bapak dia bace nih..mampos aku!minx2 dia dh lupe password..wakaka!!


haaa yang ni..keluarga beso pak long aku dari muo..datang raye kulai..mmg disaster rmh klu mika2 ni dtg..korang nampak aku x dlm pic ni???mmg xnmpk nye..coz aku duk blaaaaaaaakanggg!skali tgk dh mcm ju on cite antoo korea plak..haha..


260909 - happy 2 years old birthday murnialia!
ila wit her new hair cut..pas gunting dia nangih!haha..


birthday girl?!orang ngah bace doa, dia sibuk makan..cet!orang sblah tu dah muke sentap dah..haha..




3 comments:

narila ila said...

haha waa..mawu balik...

ain said...

derang ade kat rumah aku wey..huahuahua..sile jeles! :p

Monamie said...

aishah kurus. tapi kakmona tak paham awat muka bulat!! tapi badan kurus! rambut dah panjang! cumel!! :D