31 March 2008

my mi$$ b|ack 1st s3rvic3 n my buddy katy..

ari sabtu lps aku g anta mi$$ b|ack service..rs teruja sgt..xbiase ar..aku pn 1st time g mmg xtau nk buat ape..tp aku g ngn kwn aku..nsibaekk dia nk teman..tq ye mr azizul..tp asyik nk bad mood je!!jht.. :( xde lame mane pn tggu mi$$ b|ack d service..n dlm ms menunggu tu..my buddy tep0n..cik kate..dia bgtau aku ari khamis mlm tu dia warded @ H.Putrajaya..aku igt sbb dia migrain..BUT..sangkaan tu xbtl skali!!dia potong tgn dia!!ya Allah..t'duduk aku dgr dia ckp..aku xsngke dia akn b'tindak smpai ke thp tu..sedih sgt2 coz dia buddy aku dr sudy lagik..at 1st aku nangis..luckily zul ade..aku bgtau ape dh jd kt buddy aku scr roughly or generally..n dia pn tkejut..sbb sblum nih dia dh penah tgk buddy aku..dia kate klu tgk buddy aku nih mmg xsngke dia bleh btindak potong tgn..n mlm td dia balik rmh dia cite sume kt aku..n aku tlg bersih kn luke jahitan dia..waa..aku nangis ok!! :'(( ngeri n seriau..dh stop!!1st n 2nd April nih aku n kmona akn berkursus d PD!!he..manyak syok o0o!!

p.s : to kate..hope ko cpt2 sembuh n sentiase igt Allah n family y menyayangi ko k!!get well soon buddy!! :)

No comments: