25 March 2008

F1 ::c0mmit 2 m3m0rY::

ni cite psl F1 pulak..aku igt aku mmg xde hrpn nk tgk F1 thn nih..tppp!!!!!!i went it! i went it!wit zul.. :"> lame kami xc0ntact..last keep in touch waz bln 1..n last msg kami bgaduh..my fault..aku lps kn geram kt dia :'( then masing2 diam kn diri..wlpn rs b'slh tp aku tetap nk diam kn diri..bg aku that terms giv me ruang tuk pk dgn tenang..aku admit b4 kami gdh tu kepale otak aku b'serabut..mcm2 pk..tgk luaran mmg nmpk ok..tp dlmn mcm hape!!!n mayb sblum ni aku masih di dlm penafian lagik..sbb tu bile dia ckp aku xnk trime aku nafikan..wlpn pd ms tu aku ckp pilihan pd parents aku tp ati aku xsepenuhnye menyokong ape y kuar dr mulut aku..prob wit me..but bile xcontact bjauhan sumthin' burst in my mind..n sejakduamenjak dh pakai kete lg la aku igt kt dia..mayb sbb dia byk ajar aku dlm byk perkare..setiap kali aku g tmpt kitorg penah g aku mest t'igt kt dia..hmm..that time g melake pn aku dh t'pk nk dia teman kn..tp si useless 2 pulak menyibok!!lps solat maghrib aku decided nk msg dia..n..dia reply!!i'm so hepi..he..rindu pn ade nih.. :"> esoknye kami decided b'jmpe..g tgk F1..really hav fun..n kami dh berbaik semula..n dia promise xmo pggil aku org giler lagik!!ahaks!!

No comments: