03 June 2009

tag

Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you.
  1. aku suke name aku skang walaupon kekadang jeles ngn name org2 y vogue gilos de vasss..he..tapi eden totap suke name eden sendiri.

  2. aku dah gemok.fullstop!

  3. aku suke gile bace komik jap0ng(jepun ler)..slalu g 7e cari menatang nih..

  4. aku single mingle in the kuarters!haha..

  5. kebluran aku sangat terserlah..huhu..

  6. ape2 yang ade kene mengena ngn purple aku suke..

  7. current situation-->tengah sedih menggile!nampak x nampak x?xnampak kan3..terer kan aku cover..baek punye cover.

  8. aku rase nak balik kulaifornia sajo..tapi xde org la plak kt kg..huhu..

  9. selain komik jepong, shopping adalah salah satu terapi aku lupe(lupe skejap je lah) segale kesedihan!

  10. kt meja solek banyak giler lipstik lipgloss lipbalm lipice lip lap lip lap..

  11. dua hari skali aku akan mop lantai..xkotor lagik kn nk xberminyak..huhu..taktau pesal..automatik..tapi aku suke!pelik ke?

  12. aku malas bab2 lipat baju.

  13. nampaknye aku suke giler lagu2 rihanna..sume lagu dia aku dah donlod..huhu..xsangke pulak...

  14. golek2 dpn tv atas katil adalah hobi paling aku bestzz!!ngeee

  15. aku xrase nak kawen skang! :'(

  16. Miss Black aku kotor giler babas..ade sape2 nak tolong cuci kan..

  17. klu quenz suke adidas, aku suke converse..tshirts n bags n stokins..tapi kasot converse ade sepasang jerk..tu pun dh berhabuk..

  18. ape lagik ea..

  19. aku sensitip..senang nangis jugak..sebab tu aku xsuke tgk cite2 boliwud krn jalan cite dia klu dah sedih ,mmg sedih gilos..layan cite klakar lagik tenteram jiwe..

  20. aku amat amat geli kepada ular!erk..geli sampai boleh pengsan gamaknye!

  21. sedang berusahe nak mengurangkan beban utang..especially ptptpu..saket jiwe tgk menatang nih kt payslip..

  22. bos aku sangat baik org nye!aku je suke amik kesempatan..jaat kan..

  23. bile drive mulut aku pun drive jugak..maki org yang sukesuki drive cam bapak dia nye jalan..pergh kasar giler bahase aku kn..huhu..

  24. ex-bf aku nak balik kt aku..gile talak tol dak nih..xpat cal dia msg xpat msg dia email xpat email dia gune adek dia pulak..xsuke n rimas2!

  25. aku tau aku ade banyak kelemahan..aku tau aku seorang yang teruk..tapi aku cube!cube sebaik mungkin aku akan jage perasaan orang..sebaik mungkin aku akan hormat privasi mereka..sebaik mungkin aku akan bertolak ansur ..sebaik mungkin aku akan kawal kemarahan..sebaik mungkin aku akan bersabar..sebaik mungkin aku tak menuding jari atas dugaan menimpa..sebaik mungkin aku akan menunggu jawapan yang aku sendiri xpasti berbaloi kah dgn penantian ni..sebaik mungkin aku cube memejamkan mate menarik nafas seketika untuk berfikir secare matang..i'm not perfect..sebaik mungkin aku akan cube perbaiki kelemahan aku..tapi untuk sape sume tu..............

settle sudah tag 25 perkare..kepade korang yang bace blog nih..silekan menjawab tag ni k!! ;)

No comments: