21 April 2008

surprisesssessssess..ehehehe..

actually aku mmg nk update blog aku nih..tp xde ms ar..ms ade tp almaklumlah aku ni bkn nye terer bab2 mengayat2 nih..n bos aku pn sentiase ade je kn..so terbantut la plan aku nk mengupdatekan blog aku nih..he..aku heeeeeeeeeeeepppiiiiiiii sgt nih..wlpn ms aku nk blik tu aku ade rs chedih coz ayah aku tetibe jerk mention psl kejadian y berlaku kt terminal sbn..tp alhamdulillah ayh aku xsentuh pn hal tu..klu dia cite cn4m aku nangis lagik..isk aku xboleh ar cite psl tu..mmg tibe2 je aku rs sedih n sebak n spt biase aku akn nangis..ye ar mane ade anak sanggup tgk ayh dia ssh2 naek bus..ank pulak blik naek kete..tp ape bole buat..tu je cr nye..hmm..ok stop!!berbalik pulak mggu y aku blik kg tu kn..huhu tghari aku trus cabut blik tu..ehehe..punye le xsbr nk jmpe family..tp bos aku pn phm..aku drive n pmpn..mmg dia galakkan suh blik awl..tengkiu boss!!alhamdulillah aku smpai jb dgn slmt nye..rindu giler kt diorg..so bile lame duk kg tlepas gak la rindu aku kt diorg sume..especially kt 2org ank buah aku tuh..makin comei n cerdik..geram tul aku..rs nk gigit je..murnialia pn dh xnangis sgt skang nih..n dh pndai gelak2..syookkkk!! =) pastu knnnnnn ha part ni la y aku pling teruje skali nk mengupdate blog aku..my luvvvvvvvvly sis n my bro in law surprised me u knowwwww...diorg sponsor tinted kn miss black myvi aku...eheheheh..1st2 tu mmg rs serbasalah coz ye ar..tinted beb..bkn nye murah2..ratus2 maaa..v kool lagik..tp diorg giler2 willing nk buat kn jgk..n anggap as adiah dr diorg..hmm..hooooww sweeeeett...terharu giler..aku xtau nk ckp ape dh..rs cam xcaye je aku dpt tinted kn cermin kete aku..n akak aku bg surprise lagik..dia bli kn aku air freshner tuk kete aku..huhu..best3x..makin cantiksss n cunss kete gue..ehehehe..






=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D
gumbiraaa skali!!


No comments: