06 February 2008

samb. cite 1hb..

arini aku sambung lagik cite aku n dak2 rmh aku g bcuti..kitorg smpai PD kul 11lbh..ujan beb..pas m'check-in'kn diri xde tggu2 lg trus bjln..kitorg g pantai bt4!!time nih ujan dh reda..lega.. :P rin sempat shopping bli beach sliper..he..pastu plan nk g jambatan dkt2 bayu beach tu..skali jln jammed pulak..pjg tu..spoil thp spoiler ar..bosan ngn jammed ktorg decided pth blik g cr mkn..mkn kt bt4 tadik..he..abis mkn shopping lagik..siap bli bola 2 y xthn 2..huhu..blik je rmh trus tkr uni4m mand pantai!!masing2 tkedek2 lari msuk pantai..yeee akulah org pling laju skali..almaklumlah aku ngn air xbleh d pisahkan..cewah!!part pling best dlm 55 org tu sorg pn xbwk jam..bley gitu..he..blik ngn kesan sunburn okkkk..then mlm we hav a bbq dinner!!ktorg buat bbq ayam ikan udang sotong kerang sosej n spageti..smbil mkn lyn cite korea n raja lawak..he..bgn pg sabtu kul 7lbh mand laut lagik..tp kali ni aku kate n yam je mand..ely n rin xjoin..he..rugi2..sblum blik ptjy kitorg sempat jln2 lg sekitar PD n g jusco sbn 2..plan nk tgk filem cuci..xjd coz time xmatch..last2 bli d(0)nut big apple n blik ptjy..so de conclusion nye trip ke PD mmg best sgt2.. :D nih aku dh attach skali pic2 trip@PD4remains.. :-*


ps: ade pic dlm digital camera..nti aku upload lagik.. :P

No comments: